Jak wyjaśnić status ubezpieczenia?

Jeśli podczas wizyty u lekarza czy w szpitalu system eWUŚ nie potwierdził Twojego prawa do świadczeń, a wiesz na pewno, że jesteś ubezpieczony i masz prawo leczyć się bezpłatnie (lub jesteś nieubezpieczony, ale masz prawo do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej – patrz jeśli jesteś nieubezpieczony…), nie martw się.

Złóż oświadczenie i skorzystaj z zaplanowanego leczenia.

Pamiętaj jednak, aby wyjaśnić swój status ubezpieczenia, tak, by na przyszłość eWUŚ potwierdził, zgodnie z prawdą, Twoje prawo do świadczeń. Wybierz zagadnienie ze strony, które opisuje Twoją sytuację i przeczytaj, jak w Twoim przypadku wyjaśnić status ubezpieczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *